Sekretariat ZS w Raciążu czynny jest w dni robocze od godz. 8.00 do 15.00.
tel/fax. 23 6791031
email: sekretariat-zs@raciaz.edu.pl
Pracownikami sekretariatu są:
p. Elżbieta Kocięda - kierownik gospodarczy
p. Marta Mazurowska - sekretarz
p. Milena Ziółkowska - sekretarka
Aby uzyskać duplikat świadectwa szkolnego, należy:
1. Pobrać wniosek o wydanie duplikatu świadectwa. >>POBIERZ<<
2. Wypełnić wniosek, podpisać i dostarczyć do sekretariatu szkoły:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej - wysłać na adres e-mailowy:
sekretariat-zs@raciaz.edu.pl;
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
Zespół Szkół w Raciążu
ul. Kilińskiego 64
09 – 140 Raciąż;
- dostarczyć osobiście.
3. Uiścić opłatę za wydanie duplikatu świadectwa – 26 zł
- na konto bankowe o numerze: 53 8230 0007 0017 2938 2000 0001
Szkoła wydaje duplikaty świadectw w terminie do 14 dni roboczych od dnia wpłynięcia wniosku. Po odbiór duplikatu świadectwa należy zgłosić się do sekretariatu WRAZ Z POTWIERDZENIEM OPŁATY – 26 zł.
WAŻNE!
Przed złożeniem wniosku o wydanie duplikatu świadectwa dojrzałości/ukończenia szkoły należy upewnić się, że oryginał dokumentu nie znajduje się w obiegu!
|