Skrzynka na sygnały
Telefon bezpieczeństwa
Telefon zaufania
RODO








Nazwa Użytkownika

Hasło



Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
1 2 3 4 5 6

Sekretariat ZS w Raciążu czynny jest w dni robocze od godz. 8.00 do 15.00.
tel/fax. 23 6791031
email: sekretariat-zs@wp.pl

Pracownikami sekretariatu są:
p. Elżbieta Kocięda - kierownik gospodarczy
p. Marta Mazurowska - sekretarz
p. Natalia Woźniak - sekretarka

Aby uzyskać duplikat świadectwa szkolnego, należy:
1. Pobrać wniosek o wydanie duplikatu świadectwa. >>POBIERZ<<
2. Wypełnić wniosek, podpisać i dostarczyć do sekretariatu szkoły:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej - wysłać na adres e-mailowy: sekretariat-zs@wp.pl;
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
Zespół Szkół w Raciążu
ul. Kilińskiego 64
09 – 140 Raciąż;
- dostarczyć osobiście.
3. Uiścić opłatę za wydanie duplikatu świadectwa – 26 zł
- na konto bankowe o numerze: 26 8230 0007 0017 2938 2000 0002
Szkoła wydaje duplikaty świadectw w terminie do 14 dni roboczych od dnia wpłynięcia wniosku. Po odbiór duplikatu świadectwa należy zgłosić się do sekretariatu WRAZ Z POTWIERDZENIEM OPŁATY – 26 zł.

WAŻNE!
Przed złożeniem wniosku o wydanie duplikatu świadectwa dojrzałości/ukończenia szkoły należy upewnić się, że oryginał dokumentu nie znajduje się w obiegu!




Zasady składania deklaracji przez maturzystów 2020/2021
Terminy kursów
i praktyk 2020/2021





Design by A.K. with theme CeRNoBiL for ZS Raciaz Powered by PHP-Fusion 349685 Unikalnych wizyt